Politica de livrare si retur

a magazinului nostru este concepută pentru a oferi clienților o experiență de cumpărături sigură, convenabilă și lipsită de stres. Iată un rezumat concis al politicii noastre. Ne dorim să vă oferim o experiență de cumpărături fără griji și suntem aici pentru a vă ajuta în fiecare etapă a procesului.

Produsele comandate pe fineryboutique.ro se livreaza Express in termen de 24-48 de ore, de la data confirmarii comenzii. Toate comenzile care sunt plasate in zilele de sambata si duminica se proceseaza si trimit prin curier incepand cu prima zi a saptamanii. In perioadele aglomerate si in perioada sarbatorilor, exista posibilitatea ca unele comenzi sa aiba mici intarzieri, dar care vor fi anuntate in prealabil, clientului.

Pentru a achita produsele comandate pe fineryboutique.ro va punem la dispozitie urmatoarele optiuni:

· Plată numerar sau ramburs

· Plată cu Card bancar

Livrarea coletelor se face prin Fan Curier.

Pentru comenzile sub 999 RON – se percepe taxa de procesare si de livrare in valoare de 30 RON.

POLITICA DE RETUR

Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, si sa returneze produsul/produsele în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, conform Ordonanței de Urgență Nr. 34/2014. Clientul are datoria sa se asigure ca produsul ajunge la noi la sediu in termenul de maxim 14 zile calendaristice.

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt în sarcina cumpărătorului. Pentru exercitarea dreptului de denunţare unilaterală a contractului trebuie să ne informaţi în scris, prin completarea Formularului de Retur sau sa informeze vanzatorul despre operatiunea de retur ori prin apel la numarul: 0741099210, ori e-mail la adresa: contact@fineryboutique.ro – unde sa mentioneze Numele, Prenumele, numarul de telefon- articolul achizitionat.

Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile de la data acceptării returului de către PDV CAPITAL EMPIRE SRL. Produsul trebuie să nu fie folosit și să nu fi fost desigilat, sau accesoriile de protecție să nu fi fost îndepărtate, și trebuie să conțină toate elementele în starea originală spre a putea fi revândut ca și produs nou. În cazul în care produsul poartă urme de folosință sau au fost îndepărtate elemente care îl fac impropriu pentru a fi vândut ca și produs nou, retragerea nu poate avea loc.

Pentru a putea soluţiona cât mai repede cererea dumneavoastră de restituire, vă recomandăm să rambursaţi produsele prin intermediul unei firme de curierat (ex: FAN Curier, Urgent-Cargus, Nemo Express, GLS), şi nu prin intermediul Poştei Române. Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc. În cazul în care doriţi înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc, cheltuielile cu returul vor fi suportate de dumneavoastră, ca şi client, iar cele cu livrarea noului produs vor fi suportate de catre comerciant. Înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferenţei prin ramburs la primirea coletului. Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face în cel mult 14 de zile calendaristice prin transfer bancar în contul IBAN specificat de catre client.

Produsul trebuie să nu fie folosit și să nu fi fost desigilat, sau accesoriile de protecție să nu fi fost îndepărtate, și trebuie să conțină toate elementele în starea originală spre a putea fi revândut ca și produs nou. În cazul în care produsul poartă urme de folosință sau au fost îndepărtate elemente care îl fac impropriu pentru a fi vândut ca și produs nou, RETURUL nu poate avea loc.

Produsele achizitionate cu voucher Fineryboutique.ro care doresc sa fie schimbate sau inlocuite – pot fi doar schimbate sau inlocuite in functie de necesitate – dar banii nu se vor rambursa clientului. Astfel incat, daca clientul doreste sa returneze produsul achizitionat cu voucher, va primi inapoi tot un voucher, sau i se va schimba produsul cu un altul de aceeasi valoare, sau mai scump.

In cazul in care produsele au fost cumparate in cadrul unei campanii promotionale, reduceri sau alte oferte speciale, se aplica politica de returnare standard, dar valoarea banilor returnati va fi egala cu valoarea platita de client pentru produs.

Daca vi s-a livrat alt produs decât cel comandat sau un produs ce prezintă defecte, contactaţi într-un interval de 48h echipa fineryboutique.ro la numarul de telefon 0741099210, ori prin e-mail la adresa: contact@fineryboutique.ro, pentru a reclama aceasta situaţie şi ne vom asigura ca produsul să fie înlocuit cu un produs nou sau ca banii vor fi rambursati in cel mai scurt timp. Doar in aceasta situatie, costurile de retur şi de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de către PDV CAPITAL EMPIRE SRL. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați recepţia lor.