Ce înseamnă outlet și care sunt avantajele acestora?

ce inseamna outlet

Ce inseamnă outlet?

Outletul este un magazin care vinde produse la prețuri reduse, adesea direct de la producător/distribuitor. De obice, produsele sunt modele din sezoane trecute, articole cu mici defecte sau returnate de clienți. Outletul poate fi și un magazin online, dar și fizic.

De exemplu, Finery Boutique îți oferă posibilitatea de a comanda produsele online, dar dacă vrei poți vizita showroom-ul cu adresa Strada Barajul Argeș 41, bloc 1.

ce inseamna outlet

Avantajele unui magazin tip outlet:

  1. Prețuri reduse

Acesta este unul dintre avantajele principale atunci când vine vorba de a face shopping într-un magazin de tip outlet. Dacă îți dorești haine de brand, însă ți se par prea scumpe, este ocazia perfectă să-ți iei haine de acolo. Găsești articole la 50% reducere sau chiar 70%, deci economisești o grămadă de bani.

  1. Acces la produse exclusive

În unele cazuri, outlet-urile pot oferi produse care sunt disponibile exclusiv în aceste locații și nu în alte magazine. Acestea pot include modele unice sau ediții limitate destinate special outlet-urilor.

  1. Promoții suplimentare

Pe lângă reducerile pe care le au mereu, de câteva ori pe an oferă promoții de tip 1+1=3 sau chiar reduceri extra la cele existente deja.

Diferența dintre un magazin de tip outlet și unul de retail

  • Prețul: acesta este cea mai mare și importantă diferență. În magazinele retail produsele sunt rareori reduse, de accea nu toată lumea își poate permite acele haine de brand. Deci outlet-urile față de magazinele retail oferă posibilitatea unui public mai larg de clienți să aibă acces la articole de brand
  • Disponibilitatea produselor: în magazinele tip retail de obicei găsești articole pe toate culorile și mărimile, fiind produse noi, iar în outlet-uri se întâmplă foarte des să găsești chiar un produs din fiecare model, categorie, din cauza naturii stocului disponibil.
  • Locația: magazinele retail se găsesc în centre comerciale, străzi principale sau aglomerate și frecventate, pe când outlet-urile sunt situate la periferia orașului sau chiar înafara lui, ceea ce prezintă atât un avantaj, cât și un dezavantaj, în funcție de posibilitățile de deplasare, parcare etc.
  •  

    Exemple de outlet-uri:

    • Bicester Village este un centru comercial de lux situat în Bicester, Oxfordshire, Anglia. Face parte din Bicester Collection, care include alte câteva sate de lux din întreaga Europă. Bicester Village este renumit pentru că oferă reduceri semnificative la mărci de designer de ultimă generație, inclusiv modă, accesorii și articole pentru casă.
    • La o oră de Milano găsim mall-ul italian Designer Outlet Serravalle plin de mărci elegante, inclusiv Givenchy, Off-White, Gucci, Coach și multe altele. Este unul dintre cele mai mari și populare din Europa cu 230 de magazine de brand.
    • Woodbury Common este situat la mai puțin de două ore cu trenul de centrul orașului Manhattan, acest complex în aer liber cuprinde 250 de magazine.  Face parte din grupul Simon Premium Outlets, care operează diverse centre de outlet în toată țara.
    • Kildare Village este cel mai popular outlet din Irlanda și se află la o ora de Dublin. Face parte din The Bicester Collection, care include outlet-uri în mai multe orașe din Europa, cum ar fi Bicester Village din Anglia și La Vallée Village din Franța.
    Outlet-urile pot fi găsite în majoritatea țărilor, iar atunci când vizitezi un oraș verifică dacă ai un outlet în zona și profită de reducerile pe care le oferă sau poți comanda direct de pe site-ul fineryboutique.ro și ai parte de haine de brand-uri de lux, piese unice și prețuri avantajoase.
    Share Tweet Pin it
    Back to blog